häär igen :D

tjoooooo alihopa !
här gick det bra med bloggndet ! haha, men man orkar inte blogga här när man har en egen blogg.
Nu när det va så längesen ngn av oss som bloggade, så jag kan berätta lite hur läget ligger till. Vi båda går i samma klass och vi ska om en vecka börjar vi andra terminen i 9:an. Jag tror att båda är skoltrötta men kämpar endå för att få ett betyg som man är nöjd med !
Vi båda har lite problem ibland, men vi är alltid där för varandra och stöttar varandra hela tiden.
Jag är så glad att jag har dig älskling, systrar till döden !

Jag vet inte ifall jag fortsätter att blogga hela tiden, men jag kan slänga in ett inlägg då och då :D
kramis ♥
/ Emelie ;D
www.emeliewilhelmson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0