Lördagskväll;)

Tjena alla små grisar;)

Tja nu sitter jag och lyssnar på Sylosis bäst (Y)
aa jag gör inte så mkt på en lördagskväll finns fan inget att göra få väll ta och ringa nån sen vet ifan vem hehe;) jag var hemma i torsdags,fredags oxå för jag mår skit.
vänta på att det ska blir lov nån jävla dag!
Saknar dig EmelieWilhelmson du har åkt skidor nu i en hel vecka utan mig saknar dig masso sötnos :'(
men du kommer väll hem nån dag nu i i helgen hoppas jag iallafall hehe ;)
Jag vill till Emelie har inget och göra hemma det suger :/
aja pallar inte skriva mer nu

pusshej era små grisar
kram alexandra<3

fan jag vill göra det får göra det nån gång nu :D
ska klippa mig på tisdag gött det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0