Hemma nu :/

Hejsan!

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik sj som vanligt tror jag ta och ringer nån sen ;)
jag tog en sen bussen hem idag för jag väntade i lessebo men Malin när hon spelade gitarr et ska jag med skoj som fan :D'
jag saknar Emelie sjukt mkt nu måste fan ringa dig sen sötnos<3
Det finns fan inget och göra i skruv det suger fan här Affe,emelie,kevin och malin ni kan flytta till skruv :D
Skolan va jätte jobbig idag som vanligt jag kan fan inget längre dt suger det är inte en jävel som fatta det :(
men aja det är ju inte nån som bryr sig endå så :/
kan inte nån komma på va fan man kan göra sj inte sitta vid datan hela tiden ;)
det blir nog kankse att va hemma imon skönt mår fan skit :)
fast det är nog inte särket om jag får men jag ska få mamma att söga att jag får va hemma hehe ;)
vill värkligen slippa skolan nu vill fan inte gå mer på denna jävla fitt skolan :(
men jag har ju mina kompisar där och Affe min sötnos :* det är ju bra <3
Nu lyssar jag på Nickelback dom är bra (Y)¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0