Hej!

Hej bloggen!
Jag har varit på konfa läger i Stockholm:P
vi kom dit på onsdagen till lördag skoj men igår var det inte alls kul det hände en jätte läskig sak igår polisen kom och allt vill inte skriva det här så men aja :S
vi har gjort masso med saker men inte så kul men aja vi har gått på museum och sånt :P hehe inte kul och sen har vi ätit på olika ställen.
Men det var väll kul har typ inte sovit nått knappt hehe :)
men en sak jag gjorde hela tiden när jag var där det var att jag saknade alla mina kompisar och Alfred jätte mkt men ska ju få träffa dom på måndag i skolan om jag pallar gå :P
vi åkte tåg hit inte kul när vi åkte hit i onsdags så mådde jag och Matte jätte illa vi är jätte åksjuka :S så vi fick ta nån sak ¨så det hjälpte bra det ;)
Men det är jätte jobbigt  att vara det :/
Men aja det var ju typ det
pusshej alla bloggläsare<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0