Hej typ

Hejbloggen!

hej nu sitter jag i sängen och lyssnar på sully erna (Y)
kom hem nyss typ har varit hos vetrineren med katterna oh råttan inte kul det gick ju bra med katterna och råttan hittade dom inget inte kul tycer jätte snd om henne men den andra mår ju bra det är ju toppen :D
vi var lediga idag i skolan studiedag gött det (Y) det hade min syrra oxå:).
Då får man inte träffa min allra bästa vän på en hel vecka :'(
alla som går i 8.:an ska ha voliboll tunering imon fan jag suger på det oh sen har jag matte och sen eng :s usch
men aja så är det ibland :)
blir att följa med Amanda hem på fredag skoj skoj som fan längar

så nu har jag skrivit lite ;)

pusshej<3
kram alleballe=)

en liten bild på molly och mira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0