Är hemma idag :/

Hejsanbloggen!!

Tja nu ligger jag i sängen och är sjuk:/
inte kul men det är skönt att va hemma endå fast inte vara så här sjuk som jag är :(
men så är det ibland vi skulle ha hkk nu på morgonen och jag skulle gå till nån och prata med en liten stund :) jag saknar er sötnosar :*
då blir det att ligga i sängen hela helgen skoj det (Y)
eller inte :(nu spelar jag på fb hehe man bakar typ  och sen kolla jag på tv oxå det finns fan inget att titta på:(
jag vill ringa Affe men han är i skolan :( så det går ju inte jag får snacka med ina råttor så söta är dom dom har blivit jätte stora nu :D så söta är dom molly & mira hehe :*
jag skriver mer sen :*
puss&kram alle balle ;)
kan det inte blir sommar snart snälla kom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0