jadu ?

tjena!

nu har vi firat mig släkten kom idag dom åkte hem nyss :)
jag fyller ju år imon fan va gött asså 15 år ;)
det suger kuk att det är skola men aja det får väll gå ;)
jag fick mkt orkar inte skriva det jag skulle ut oh springa innan men jag orkar inte så satt mig vid datan oh äter cips gott det jag saknar dig affe:* oh malin min lillasyster den bästa puss älskar dig gumms.
längtar tills jag får träffa dom imon (Y)
imon är det en as dryg dag går i skolan till kl:kvart över 3 menmen så är det ju :(
det har varit as varmt idag fan va skönt :D älskar solen men jag pallar inte skriva mer nu skriver mer nån annan dag
pusshej

kram Alexandra<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0